sobota, 31 stycznia 2015

Lista T.T

Heeeeeeeeeeeeej!

 To znowu ja mam nadziej, że jeszcze wam się nie znudziłam jak za często się coś tu pojawiam to krzyczeć!

Przyszła pora na listę! Kolejny film który wycisnął ze mnie łzy to...

,,3 metry nad Niebem''

Pisze to i ryczę i jest mi tak strasznie smutno :'(
Ten film jest u mnie na pierwszym miejscu!!!


Historia pokazująca jak nastolatki z dobrych domów cały czas pouczane przez rodziców zamykają serce na coś wspaniałego i wyjątkowego. Tak też robi Babi. Odrzuca miłości Hache. Może niektórym wydawać się toksyczna jednak ja widzę że jest to po prostu chłopak który szuka miłości i chce znaleźć coś bardziej trwałego od...Jedynie problemem jest to że się odrobinkę pogubił i powinien nauczyć się panować nad swoim gniewem i próbował to zrobić jednak potrzebował zrozumienia, wsparcia i pomocy. Wiele razy wkurzało mnie zachowanie tej sztywnej dziewuchy ( ale ja już jestem taka, że zazwyczaj staje po stronie bohatera). A po drugiej części to jej nienawidzę...( ale o tym kiedy indziej)

Ale może ja wstawię opis z ,,Filmweb'' :

Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.


 A to jest opis z wikipedii ( z którym kompletnie się nie zgadzam):

Film opowiada historię miłości dwojga ludzi z dwóch zupełnie różnych światów. Babi to dziewczyna z dobrego domu, dobrze wychowana i wykształcona. Pewnego razu spotyka Hache, chłopaka-buntownika, impulsywnego i nieodpowiedzialnego, który ma apetyt na ryzyko i niebezpieczeństwo, zwłaszcza w nielegalnych wyścigach motocyklowych. Ku swemu zdziwieniu oboje zakochują się w sobie.

KTO KOGO?

María Valverde – Babi
Mario Casas – Hache
Diego Martín – Alejandro
Nerea Camacho – Dani
Andrea Duro – Mara
Álvaro Cervantes – Pollo


A może ten film tak mi się podobał z jego powodu?! :*





,,Trzy metry nad niebem''



4 komentarze:

  1. "Tylko Ciebie chcę " to druga część tego filmu :) oczywiście ma wejść też trzecia, na którą nie mogę się doczekać :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem... Oglądałam *.*
    Płakałam jak bóbr T.T
    Będzie o nim później ;)
    A o tym, że mam być 3 część pierwszy raz słyszę... Dzięki za info :)))
    Też nie mogę się doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film, jest naprawdę piękny*.* Teraz chcę przeczytać książkę, podobno jest jeszcze lepsza niż film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu Bright Moon:) Mam nadzieje, że blog przypadł Ci do gustu:))) To, że postanowiłaś skomentować wiele dla mnie znaczy;) Mam nadzieje, że nie zaprzestaniesz na jednym komentarzu:)
      Książki nie czytałam, ale myślę, że w wakacje się za nią zabiorę:)))

      Usuń