poniedziałek, 9 marca 2015

WTF- Co się dzieje z tym światem?

Witajcie :)

Kurczę właśnie obiegła Polskę informacja, kto nas będzie reprezentował na konkursie Eurowizji, czyli Monika Kuszyńska. Wybaczcie, ale ten konkurs zaczyna działać na psychikę ludzi a nie na to czy komuś podoba się piosenka czy nie. Koniec z konkursem piosenki a zaczynamy akcje społeczną. Pani Kuszynska jeżdżąca na wózku i zespól z Finlandii z zespołem Downa. To będzie pojedynek na łzy wzruszenia i wyrwane dzięki temu punkty. Ja jednak obstawiam że wygra Finlandia ;)
Który z krajów jeszcze wysłał kogoś z niepełnosprawnością?

2 komentarze:

  1. dlatego ja już od lat nie interesuję się tym konkursem a tym bardziej nie oglądam bo ten konkurs już dawno zeszedł na psy :) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji na zainteresowanie się nim, bo kiedy byli tam wysyłani polscy piosenkarze ja byłam za młoda żeby mnie to obchodziło. Dopiero od poprzedniego roku w ogóle zwróciłam uwagę na ten konkurs. Kibicowałam Cleo, ale teraz to jest po prostu śmieszne, niesmaczne i niepotrzebne.
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń