piątek, 6 marca 2015

Bogowie - Łukasz Palkowski

Obejrzałam w końcu Bogów.
 Film jest idealny... Tomasz Kot w roli życia.
Film bawi i wzrusza.
 Wkurwia podejście ludzi. Idealny obraz polskości. Wszystko co nowe i nieznane jest złe i oczywiście niemożliwe. To jest podejście polaków. Lubimy kopiować ale nie chce nam się odkrywać nowych rzeczy. Zdarzają się wyjątki. Takim wyjątkiem był Zbigniew Religa. Czasy się zmieniły ale to co on robił w państwie kontrolowanym i bez perspektyw  nie byłoby teraz możliwe. Era zapisywanie wszystkiego, robienia kopi i politycznej (nienormalnej) poprawności. Nikogo nie urazić i mieć na wszystko papierek. Teraz nie do pomyślenia aby lekarz pił, palił jak smok. kurwił na prawo i lewo i sam tworzył sobie miejsce pracy aby robić rzeczy wielkie. 85 rok pierwszy przeszczep serca teraz to jest normalne ledwo trzydzieści lat później...

Mi papieros będzie się teraz kojarzył z wybitnym kardiochirurgiem.
Przestaje się postrzymywać od przeklinanie najwidoczniej robią to ludzie wielcy.
Zapamiętajmy: być lekarzem to leczyć ludzi bez oglądania się na konsekwencje.

Poniżej macie mamy z filmem... Tych tekstów które zostają zapamiętane jest więcej. Jeżeli ktoś nie obejrzał jeszcze filmu ponieważ bał się, że jest ciężki, niech zrobi to jak najszybciej! Polecam z całego serca (choć to tylko pompa i polski relikt).
Nie zalecam jeść przy oglądaniu, choć ja śniadanie  jakoś przełknęłam.

Obejrzałam też Idę i wybaczcie ale to Bogowie zasługują na Oskara.






2 komentarze:

  1. Jestem chyba jedną z nielicznych, która tego jeszcze nie oglądała :) Wszyscy bardzo chwalą, ale tak jakoś się w inne rzeczy wkręcam i zawsze zamiast to jakieś anime albo serial HBO wybieram :)

    A Kot pasuje mi tu do swojej roli :) … chociaż ja go i tak będę zawsze kojarzyć jako Pana Skalskiego ;P
    Nie komentuje ostatnio, bo ogólnie straszne zaległości mi się porobiły :)

    Pzdr cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niania Franie jest najlepsza XD
    Rozumiem ale czekam aż wrócisz do komentowania u mnie ;)
    P.S Jestem dziwna sama tego nie robię a od innych wymagam :P
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń