piątek, 22 maja 2015

Dla Ciebie wszysko - Lista T.T

Siedzę zaryczana z czerwonym nosem i słucham końcowej piosenki ... ,,Dla Ciebie wszystko'' Naprawdę wszystko! O matko jak jeszcze nie oglądaliście tego filmu to połóżcie się w ciepłym łóżeczku, na stoliku postawcie herbatkę albo kieliszek wina a pod ręką trzymajcie paczkę chusteczek... Przydadzą się!

Zabierałam się do niego jak pies do jeża i dziś z nudów włączyłam... Jeden z najlepszych dramatów, jakie oglądałam! Poryczałam się i nadal nie mogę się opanować!
 Nie wiem ile wam zdradzić z fabuły... Ja nie wiedziałam o nim nic i włączyłam bo pojawił się plakat w grafice pod hasłem ,,filmy romantyczne''

Może tak...

 Historia dwójki młodych ludzi...
Spotykają się po 21 latach a ich przeznaczenie jest zapisane w gwiazdach... Końcówka jest niesamowita... Film pokazuje, że nasz każdy wybór prowadzi w pewne miejsce... A wszystko jest gdzieś zapisane... Nasz honor, duma, wyrzuty sumienia mogą zniszczyć coś pięknego, zranić osoby, które kochamy najbardziej oraz nas samych...

***

Pragniemy wielkiej miłości, dla której zrobimy wszystko... Wszystko dla tej drugiej osoby... Czasem aż za dużo... Skażemy na ból i cierpienie, bo wiemy lepiej, poświęcimy coś, aby zapewnić szczęście komuś innemu samych nas skazując na wygnanie...

Nie zrobimy pierwszego kroku, bo się boimy...

Zniszczymy coś, bo się boimy...

Damy się ponieść emocją...

Uciekniemy...


A i tak skończymy w grobie...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz