sobota, 26 kwietnia 2014

Łatwy i pyszny... koktajl

Heeeeeeeej!!!

Koktajl to najlepsza rzecz na świecie. Pyszne, zdrowe i nawet nie tak bardzo kaloryczne. Idealne na śniadanie, podwieczorek lub przekąskę. A co najlepsze nieważne, co dacie to i tak będzie pyszne( chodzi oczywiście o owoce) Mój ulubiony powstaje z truskawek, melona, bananów. Niektórzy dają mleko ja osobiście wole odrobinę śmietany (18%) lub jogurtu do dekoracji a potem można sobie wymieszać i jest PYCHA!

Jak zrobić?
Wybrane owoce umyć i obrać, jeżeli to konieczne. Wrzucić do blendera i zmiksować. Dodać mleka, jeżeli jest taka ochota. A co dalej? Po prostu rozkoszować swoje podniebienie wykonanym dziełem ;)


Proste - no nie???

 W tą pochmurną pogodę trochę witaminek nie zaszkodzi ;)))


   A to są truskaweczki, które nie zostały wczoraj zjedzone na świeżo. Może nie są to jeszcze te polskie z słoneczka ale i tak pyszne, słodkie wprost wspaniałe że aż się śmieją ;D




P.S Dobrze widzicie że są przystrojone bazylią fajnie wygląda a tutaj udaje mięte ;)))
P.S2 Przypominam o czytaniu i komentowaniu Miliona Kawałków :D

6 komentarzy:

  1. ~Ach! Wygląda pysznie :D
    Kolejna rzecz idealna do przekupstwa brata! :D
    Mam pytanie, czy można go zrobić z winogron?
    Jeśli tak to jestem w raju :D
    Jutro rano zrobię małą niespodziankę dla braciszka ^^
    Hihihihihi kolejne 2 tygodnie spokoju! Czekajcie na mnie!
    ~Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wszystko, choć ja nigdy nie próbowałam. Jednak myślę, że ma to swoje wady:
    -Primo trzeba je wydrylować, ponieważ pestki się nie zmielą chyba że pomiędzy naszymi zębami
    - Secundo skórka na bank się nie zmiksuje i będzie przyklejała się do podniebienia jak to ona lubi robić.

    Ja bym się tego nie podjęła ale świat do odważnych należy ;)))

    Nie zniechęcam ani nie zachęcam.

    Jednak może spróbuj z owocami typu leśnego ( maliny, jarzyny, jagody, truskawki, poziomki)

    Pozdrawiam gorąco w tą chłodną noc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam!!! Uwielbiam takie łatwe wynalazki :D. Ale ja tam czekam na krajowe owoce :).

    Ps. Kochana, jarzyny to np. marchew :). Pewnie chodziło Ci o jeżyny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholera, co za pomyłka! Chyba się pod ziemię zapadnę!
      ;DDD
      O cholera, co za pomyłka! Chyba się pod ziemię zapadnę!
      ;DDD

      P.S A tak swoja drogą - Literówki i wszelakie inne błędy musicie mi wybaczyć bo choć z polskiego mam piąteczki to chyba tylko dlatego, że niema dyktand :/

      Usuń
  4. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm…

    Ale zdecydowanie jako przekąska:) Jedna z wielu ;P Jako posiłek to bym chyba umarła:) Ze mnie to taki jedzeniowy potwór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być też, jako przekąska. W każdym razie na pewno dobra! ;DDD

      Usuń