sobota, 10 maja 2014

Ładowarka wyzwala emocje ;)

Jak ja kocham mojego staruszka! Choć różnie między nami było a nasze stosunki są dosyć chłodne to dzisiaj go aż ucałowałam w policzek!

Byłam załamana... Laptop pada, ładowarka zepsuta ( nie ładuje)... Co ja zrobię? Jak wstawie rozdział? Jak będę pisała rozdziały? Mój świat legł w gruzach! I oto przybywa król (jako rycerz) i ratuje moje życie. Zostaje bohaterem -i przez jakiś tydzień nie będzie domowych kłótni ;)

Świat jest piękny!

Kocham wszystkich!

A Was moje kochane, cudowne, drogie czytelniczki najbardziej!


Buziaczki (od szczęśliwej Gigi)

4 komentarze:

  1. Jak fajne że mnie kochasz! <3
    Ja ciebie też, po przyjacielsku oczywiście xD
    Cóż, ty przynajmniej owego staruszka masz...;/
    Ale spoko u mnie też z kilkaset razy ładowarka się psuła >,<
    To kabel od niej, to ładowarka ;/
    Ale jest w jednym kawałku i ładuje xD
    Pozdrawiam ciuę <3 ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez ładowarki jak bez ręki ;)
      Pozdrawiam i całuje :)))

      Usuń
  2. Wspaniale!!! My Ciebie też kochamy Słońce :*. Najważniejsze, że będziesz z nami w kontakcie, bo nie przeżyłabym bez Ciebie!!!

    A co do Tatusia, to mój jest wspaniały :). Jest codziennie rycerzem na białym koniu i nie zamieniłabym go na innego!!! Dziękuję Wam, moje kochane Rodzicki, że jesteście tacy wspaniali!!!

    Ps. Jak przebiega finał Eurowizji??? Nie oglądam, bo nadganiam rozdziały i betowania :D. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Roszpunciu!
      Och… jak miło jest usłyszeć takie słowa *-*
      Z moimi nie jest tak kolorowo ale daje radę... :/
      Pewnie już wiesz, ale i tak napisze...
      Jesteśmy na 14 miejscu...
      Pierwsze miejsce zajęła pani z brodą...
      Nadal jest z tego powodu gorąco...
      Polska zajęłaby 5 miejsce gdyby głosowała tylko publiczność i tak naprawdę ,,szanowne'' jury nas udupiło... ;(
      (Rosja zajęła 7 miejsce i publiczność buczała non stop)

      Usuń