środa, 2 lipca 2014

Lista T.T

No dobra, czas na ciąg dalszy listy filmów na których mam nadzieje zakręci Wam sie łza w oku :)

-Szkoła uczuć (2002r.),
-Ósmoklasiści nie płaczą (2012r.),
- Now is good (2012r.)

Wszystkie powyższe filmy maja podobną fabułe.... Jest dziewczyna, która choruje na nieuleczlną chorobę, ma się nigdy nie zakochać, oczywiście jej się to nie udaje i wpada w sidła miłości...a potem...(Obejrzycie sami sprawdzicie ;))

Szkoła uczuć -

Kto Kogo?:

Jamie Sullivan - Mandy Moore
Landon Carter - Shane West
Eric Hunter - Al Thompson
Wielebny Sullivan - Peter Coyote




Ósmoklasiści nie płaczą-
Kto kogo?:

Akkie - Hanna Obbeek
Joep - Nils Verkooijen
Mama Akkie - Johanna ter Steege
Doktor Snor - Loek Peters




Now is good -
Kto kogo?:

Tessa Scott - Dakota Fanning
Zoey - Kaya Scodelario
Ojciec Tessy -  Paddy Considine
Adam -  Jeremy Irvine\
Matka Tessy - Olivia Williams


(Pozwól im odejść)

4 komentarze:

  1. Nie lubię płakać :P

    Giiiiiiiiiiii, bo ja na ,,Nudę" czekam :P I na ,,Milion (...)" też :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;)
      Nudę wysłałam do poprawki do Roszpuńci więc czekam aż poprawi i odrazu daje na bloga :*
      A Milion kawałkow jest zawieszony do odwołania :( Ale spokojnie rozdziały czekają tylko musze nad nimi pomyśleć... Ale zobaczę co da się zrobić ;)

      Ściskam G.

      Usuń
  2. "Szkoła uczuć" ♥. Klasyka jak dla mnie :). Jeśli chodzi o resztę - nie znam, ale wkrótce może poznam :D. Buźka :***.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje! całkiem dobre filmy. Fakt szkola uczuć to klasyka ale bardziej podobało mi się chyba Now is good :/

      Usuń