poniedziałek, 21 lipca 2014

Zakazane - Prolog(zapowiedź)+ Info

Jednak nie dałam rady odzyskać pierwszego rozdziału Trucizny a było go dużo o wiele więcej niż zawsze:( Trochę dużo tych opowiadań się zrobiło. Więc tak...

(Info)

1. Milion dalej się ciągnie. Na blogu jest 13 rozdział ( dziś dodała) a ja mam jeszcze dwa w zapasie. To opowiadanie postaram się mocno nadgonić i zacząć wstawiac regularnie rozdziały od września. Nie Bedę miała głowy do pisania a na bloga muszę coś wstawiać:) I to będzie najlepsze rozwiązanie.

2. Nuda pisze się na bieżąco. Tak, więc tutaj się nic nie zmienia. Będzie dodawana jak napiszę. Kiedy? Nie wiem.

3. Trucizna będzie to (mam nadziej) krótkie opowiadanko i chce je szybko zakończyć;)

4. Zaniedbane aspekty bloga postaram się odświeżyć :)

5. Dziś daje prolog a zarazem zapowiedź opowiadania, które ruszy od września. Nie będzie to opowiadanie SM ani autorskie. Historia mocno nawiązuje do Harrego Pottera. Paring Hermiona Grenger i Draco Malfoy (tzw. Dramione). Lubię takie opowiadania i zawsze chciałam coś w tym stylu napisać. Mam nadzieje, że Wam się spodoba i będziecie czytać oraz komentować.



Tak więc do zobaczenia po moim powrocie do świata żywych (do zasięgu). :D




Prolog

Promienie słońca padły na twarz brązowowłosej budząc ją z snu. Leżała naga w białej pościeli. Obok niej spał przystojny mężczyzna. Wstała, zebrała swoje ubrania i weszła do łazienki. Popatrzyła na siebie. Włosy spływały miękkimi falami do ramion. Kaszmirowe usta były spuchnięte od namiętnych pocałunków. Miała delikatnie rozmazany makijaż, ale nadawało to jej seksownego wygładu.

-Jezu muszę wyglądać strasznie- jęknęła dziewczyna
- Kotku wyglądasz jak dziewczyna po nocy pełnej wrażeń, a po za tym zawsze jesteś piękne- chciała coś powiedzieć, ale jej usta zostały zamknięte delikatnym pocałunkiem, który z czasem zmienił się na bardziej pożądliwy. Wplątała palce w jego białe włosy. Ich ciałami władało pożądanie. Pragnęli siebie, nie umieli tego powstrzymać, po za tym nie chcieli tego, chociaż powinni. To, co ich połączyło było miłością zakazaną. Niemożliwa, ale jedyną prawdziwą, która mogła zmienić coś więcej…

Po policzku dziewczyny spłynęła łza na wspomnienie… Niema go ona musi dalej żyć, dalej pracować, dalej cierpieć….

1 komentarz:

  1. Harrego Pottera Kochana to ja pierwszy raz czytałam jak dzieckiem byłam i pożarłam wszystkie części w całości :D Ale były wtedy tylko cztery i normalnie wariowałam czekając na następne :) Fanfików jeszcze nie czytałam, bo rany… mam tyle rzeczy w kolejce… Ale powiem Ci, że to jest para która nigdy nie przyszła mi nawet do głowy :D Chociaż z tego co teraz patrzę takich historii trochę jest :)

    OdpowiedzUsuń